ניסו שחם / 103FM - גולן יוכפז וענת דוידוב - ניסו שחם הולך לכלא : הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר .

הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר . הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, .

ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . יוסי פריינטי: ×
יוסי פריינטי: ×"×'לש מ×"×"רום ש×"פך למועמ×" מו×'יל לתפקי×" ×"מפכ"ל from img.mako.co.il
ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012. הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר . ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים.

הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות.

ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012. ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים. פרשת ניצב שחם הגיעה כערעור לבית משפט העליון, לאחר שהרכב בית משפט מחוזי הותיר על כנו את עונש המאסר של 10 חודשים שגזר עליו בית משפט השלום בתל אביב . הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר . הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. שחם הושעה מתפקידו לאחר שנחקר . מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, . השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה.

השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . פרשת ניצב שחם הגיעה כערעור לבית משפט העליון, לאחר שהרכב בית משפט מחוזי הותיר על כנו את עונש המאסר של 10 חודשים שגזר עליו בית משפט השלום בתל אביב . שחם הושעה מתפקידו לאחר שנחקר . ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, .

המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. ×'×–×'ר מפל×'ת ק×
×'×–×'ר מפל×'ת ק×"ימ×" זוכ×" מ×'× ×™×'×" ו×"ורשע ×'×"פרת אמונים - פוסט×" from posta.co.il
ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012. הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, . שחם הושעה מתפקידו לאחר שנחקר . השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד .

הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא.

הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר . שחם הושעה מתפקידו לאחר שנחקר . ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012. הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים. השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. פרשת ניצב שחם הגיעה כערעור לבית משפט העליון, לאחר שהרכב בית משפט מחוזי הותיר על כנו את עונש המאסר של 10 חודשים שגזר עליו בית משפט השלום בתל אביב . מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, . הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות.

מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, . ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים. פרשת ניצב שחם הגיעה כערעור לבית משפט העליון, לאחר שהרכב בית משפט מחוזי הותיר על כנו את עונש המאסר של 10 חודשים שגזר עליו בית משפט השלום בתל אביב . ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות.

הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. ×'לע×
×'לע×"×™: קצין ×"×¢×™×" × ×'×" ניסו שחם | ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
פרשת ניצב שחם הגיעה כערעור לבית משפט העליון, לאחר שהרכב בית משפט מחוזי הותיר על כנו את עונש המאסר של 10 חודשים שגזר עליו בית משפט השלום בתל אביב . ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012. הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, . שחם הושעה מתפקידו לאחר שנחקר . הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, .

מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, .

ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012. פרשת ניצב שחם הגיעה כערעור לבית משפט העליון, לאחר שהרכב בית משפט מחוזי הותיר על כנו את עונש המאסר של 10 חודשים שגזר עליו בית משפט השלום בתל אביב . הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר . ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, . שחם הושעה מתפקידו לאחר שנחקר . המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים.

ניסו שחם / 103FM - ×'ולן יוכפז וענת ×"וי×"ו×' - ניסו שחם ×"ולך לכלא : הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר .. ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012. הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. פרשת ניצב שחם הגיעה כערעור לבית משפט העליון, לאחר שהרכב בית משפט מחוזי הותיר על כנו את עונש המאסר של 10 חודשים שגזר עליו בית משפט השלום בתל אביב . הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר . מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, .